BEBEK ŞEKERİ VE HASTANE HAZIRLIKLARI

14:24

BEBEK ŞEKERİ VE HASTANE HAZIRLIKLARI 

Bebek şekeri için öncelikle internette araştırma yaptım. Genelde modeller birbirine benziyordu. Pek çok sitede keçeden yapılmış hayvan figürleri, kuzular, bebekler var. Özgün birşeyler isterseniz ise tek bir şeker için 5.TL-6.-TL gibi hatta daha fazla rakamları gözden çıkarmak gerekiyor. 

Bir de Eminönü'ne gidip bakmak istedim. Eminönü'ne ve Havuzlu Han'a gittiğimde ordakilerin de bebekli, kundaklı, leylekli, bebek badili gibi hep birbirine benzeyen modeller olduğunu gördüm. Zamanınız dar ise ve hazır birşeyler isterseniz Eminönü ve Havuzlu Han'a bakabilirsiniz elbette. Ama ben istediğim modeli bulamayınca açıkçası vaktim de olduğundan kendim yapmaya karar verdim. 

Benim aklımda kuşlu birşeyler vardı, kuşlu bebek şekeri bulamayınca sade bir şeker hazırlayıp etiketinde kuş kullanmaya karar verdim. 

Anne kuş, baba kuş, bebek kuş temalı etiketleri grafik tasarımcıya çizdirttim. Etiketleri ozalitçide bastırtıp her birini teker teker kestim. 

Şekerleri koyduğum kalpli kutuyu, ağaç standı, puantiyeli kurdeleleri Havuzlu Han'daki Letizia isimli bebek şekeri ve malzemeleri satan biryerden aldım. İnternet sitesi http://letizya.com/0-2/seker-malzemeleri.aspx . 

İçi çikolata dolgulu badem şekerlerini, çikolata kaplı lokumları Eminönü'ndeki Elit Çikolata'dan aldım. 

Çubuklu şekerleri ve pembe puantiyeli minik cupcake kağıtlarını da yine Eminönü'nden aldım. Hazırlık aşamaları ve ortaya çıkan sonuç aşağıdaki gibi oldu, benim çok içime sindi açıkçası ve önemli olan da buydu. Umarım bebeğimi ziyarete gelen arkadaş ve tanıdıklarımız da beğenir :))






Kapı süsümüz de instagramda keşfettiğim cicişeylerdükkani ndan. Çok beğenerek yaptırdım ve sonuç çok içime sindi. Sadece kapı süsü yapmıyorlar kırlent, bez oyuncak, duvar panosu ve daha pek çok şey. Blog adresi http://ciciseylerdukkani.blogspot.com/

Benim siparişim sadece kapı süsü ile sınırlı kalmayacak. Blogun sahibesi Sümeyye Hanım çok yoğun bir dönemde olduğundan ben şimdilik en acil olan kapı süsünü yaptırdım ama sadece onunla sınırlı kalmayacak eminim :))



Artık hazırlıklarımız bitti, Ekin kızımı bekliyoruz. Buarada 37+1 olduk, yani 38. haftaya girdik, kızım her an doğabilirmiş, en küçücük bir ağrı ve sancıda beni stres alıyor. Acaba mı diye düşünüyorum.