Ben kazak giymeyi çok severim

11:55

Ben kazak giymeyi çok severim. Kazak severler için ve örgü örmeyi sevenler için kazak modelleri paylaşmak istedim. Hem kendinize hem de sevdiklerinize örebilirsiniz. Bu mevsimde bayanların bir çoğunun elinde örgü görmek mümkün. El emeği gibisi yok. Tam zamanı. Bence fazla gecikmeyin ve elinize şişlerinizi ve iplerinizi alın :)  Paylaştığım resimlerden fikir edinip kendinize daha uygun olan modeli de çıkarabilirsiniz.
ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
İşte ilk modelimiz. Örmesi kolay olan bir model. Soğuk kış günlerinizde içinizi ısıtacak şeylerin en başında örgü kıyafetlerdir. 

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Benim favorim bu. Hem kalın hem de örmesi daha kolay. İpi zaten büyük olduğu için çabuk örülür. Hem de pamuk gibiii heeheheehe. Bence bunu örmelisiniz.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Bu da spor tarzda giyinenler  için...

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Ama bu kazak çok şekerrrr. Bunu çok beğendim bennn. Hem rengi, hem de modeli çok güzel.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Sarı ve hardal renklerindeki bu model de güzel.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Bu model de saç örgüsü desenli kazak. Eğer örgü işinde ustaysanız resme bakarak örneğini çıkarabilirsiniz.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Eğer benim gibi gül' e bayılıyorsanız bu model tam size göre :)

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Kazak örmeye üşenenler için; süveter örüp gömlek üstüne giyebilirsiniz.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Normal örgü kazağınızın önüne böyle sevdiğiniz şekillerde objeler tasarlayabilirsiniz. Bu civciv de çok şeker olmuş :)

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Daha klasik bir tarzınız varsa bu model tam sizlik.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Benim gibi hem örgü hem de dantel seviyorsanız, önce kazak örüp sonrasında danteli kendiniz tasarlayabilirsiniz. Yada evde örgü kazağınız varsa yine yeniden tasarlayabilirsiniz. Evdeki giysilerinizde değişiklik yapmak, sürekli yeni kıyafetlere para harcamaktan daha mantıklı bence.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Siyah tutkunları için ....

Böyle evde yaptığımız örgülere kemer de kombinleyebiliriz.

Bu da güllü olduğu için paylaşmak istedim :) Çanta ve kazak uyumu süper. Pantolon yerine pantolon renginde uzun etek giyilebilir.

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Bu hırka hem tesettürlü hem de tesettürlü olmayan bayanlar için çok şık bir örgü model :)

ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ, TESETTÜR,
Bu güzel kalpli modeli normal örgü kazaklarınızın önüne sizde evde yapabilirsiniz.  Herkesin mutlaka kazağı vardır. Eğer kazağınızdan sıkıldıysanız, bu şekilde kendinizde tasarım yapabilirsiniz.