Beren Saat Yeni Film Benim Dünyam Çıktı Sevişme Sahnesi İzle

18:48

Benim Dünyam yakında vizyona giriyor fakat gelen yorumlara bakılırsa izleyici Black filminden esinlenerek çekilen yapıma biraz önyargılı.2005 Hint yapımı olan Black filmini hüngür hüngür ağlayarak izledik hepimiz. Öylesine içimize işlediki Black'in şaheser sahneleri boğazımızda düğümlendi....
Beren Saat Yeni Film Benim Dünyam Çıktı Sevişme Sahnesi İzle
2005 Hint yapımı olan Black filmini hüngür hüngür ağlayarak izledik hepimiz. Öylesine içimize işlediki Black'in şaheser sahneleri boğazımızda düğümlendi. O nasıl bir sevgiydi anlayamadık doğuştan kör ve sağır olan ailesi tarafından bile bir hayvan gibi görülen bir çocuğu üniversite çağına getirmek. Hangi babayiğit başarabilirdi sesini duyuramadığı kendiğini gösteremediği bir çocuğa birsürü şeyi öğretmeyi. Filmi izlerken bir mucizeye şahitlik ediyorduk. Balck bu güne kadar çekilmiş en iyi dram filmi benim kanaatimce. Fakat Benim Dünyam için aynısını söylemek mümkün değil.
BENİM DÜNYAM KONUSU
Hayatını karanlıkta yaşamaya mahkum sağır ve kör bir kızın, öğretmeni sayesinde hayatın abecesini öğrenmesinin konu edildiği bir eser. (Black)
8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca'nın yollarının kesişmesiyle siyahtan beyaza giden bu yolculuğunda sadece bir kelimeye yer yoktur: İmkansız. Film, Mahir Hoca'nın karanlığın içindeki Ela'nın elinden tutarak onu 'üniversite sıralarına kadar taşıyışını' ve Ela'nın umut ve vefa hikayesini anlatıyor.
BENİM DÜNYAM İÇİN GELEN YORUMLAR

redrush

"Black" Filminden UYARLANMIŞTIR. bizim insanımız uyarlama ne bilmiyor direk "çakma" lafını yapıştırıyor malesef :)) Türk milleti dram sever o yüzden gişesi iyi olucak diye tahmin ediyorum ama seyirciye black filmi kadar duygu yükleyemez, Çünkü ne beren saatin ne uğur yücelin oyunculuğu buna yetmez.

RoYaLSi

Bu kadar da olmaz dedirtiyorlar insana! Fragmandaki bütün sahneler "Black" filminin kopyası!

Madem kendin özgün bir şeyler üretemiyorsun, bu kadar bilinen ve beğenilen bir filme niye elini atıyorsun? Uğur Yücel kendini ne kadar paralarsa paralasın, en ünlü oyuncuları oynatsın yine de "Black" filminin yanından geçemez!
İzlediğim en iyi filmler arasında tartışmasız ilk 3'te yer alan bir filmdir "Black"... Benim için bu kadar özel ve muhteşem bir filmin kopya versiyonunu bizlerin çektiğini görmek gerçekten üzdü beni...

Türk sineması maalesef ilerlemiyor, üretemiyor ve mevcut kült yapımlara elini atarak adını batırıyor... Gayet net!

ZihinBaz

Umarım Beren Saat ,Rani Mukherjee kadar iyi oynayabilir. Çünkü ben filmi ilk izledğimde inanın Rani Mukherjee yi de tanımıyordum filmi izleyene kadar kör ve sağır zannetim öyle güzel oyunculuk öyle güzel iş bitiricilik. Yok böyle. Ve bu filmi ilk izlediğimde konuya ilk dakikasında hakim olmaya çalıştım çünkü gerçekten üzerinde durulması gereken bir konu ve bunuda film yoluyla bize çok güzel aktarabilmişler. Böyle filmler neden oscar almazlar bilmiyorum sorun da değil onlar oscar vermezse ben verdim.