Çin Takvimi Doğru mu?

14:37

Sitemize giren veya girmeyen çoğu kişi arasında şu günlerde dönen muhabbetlerden biride Çin Takvimi ile cinsiyet hesaplama işleminin gerçekliği üzerindeki tartışmalar. Bu tartışmalara en iyi cevabı sizin vereceğinizi düşünüyoruz. Çin takvimi doğrumu yanlışmı siz anne adayları veya anneler hesaplama sonrasında çıkan cinsiyet durumu ve bebeğin gerçek cinsiyet durumu ile karşılaştırarak Çin takviminin doğruluğu hakkında güzle yorumlarınızla sitemizi süsleyebilirsiniz…
Yapmış olduğunuz yorumlara müdahale bulunmadan hepsi onaylanacaktır. Yaptığımız araştırmalara göre Çin takvimi yüzde 70 civarında doğruluk payı vardır. Bakalım sizin yorumlarınıza göre sitemizde doğruluk yüzde kaç çıkacak?

  1. zehra
    merhaba.2 kızım var Allah bağışlarsa.birde hatta ikiz oğullarım olsun istiyorum Rabbim izin verirse.bu ay hamile kalmam gerekiyor çin takvimine göre.inşallah sizlerle paylaşırım.emeklerinize teşekkürler.önce Rabbime sonra sizlere güveniyorum.heyecan içindeyim.saygılar
  2. funda
    Slm benim 3kizim var simdide 5haftalik hamileyim 81 bir dogumliyimbebeyin cinseti ne olabilir
  3. ayşegül
    slm ben 2011 yılında hamileydim ve hamile oldugumu ögrendigim an hemen cin takvimine baktım dogru cıktı erkek olacagını anladım ve gercekten oglum oldu bizim ailede hamile kalan herkeze baktım hepside dogru cıktı
  4. sevda
    Ya bu cin takvimine inanmayin sevgili kardeslerim yalan bunlarin hepsi Ben 7aylik hamileyim bebegim kiz ama bu takvim erkek yaziyo sadece kafasi karisiyo insanlarin okadar Allah ne nasib ederse o gerisi yalan.
  5. nerıman berek
    evet dogru cunku oglumu cın takvımıne bakmıstım ve gercekten oglum oldu sımdı kız ıcın bakıyorum ben denedım ve oldu
  6. esra
    01.09.1981 doğumluyum kız cocugu ıcın hangi ay hamıle kalmam gerekir.tesekkurler.
  7. lale
    bılemıyorum denedim bakalım ne olacak
  8. lale babayeva
    men evvelki dogulan uwaqlarimi hesaplayiram duz cixir yenede inanmiram allah biler
  9. derya
    ben 23 yasinda temmuzda hamile kaldim takvime gore kiz diyo ve dogru cikti dunya guzeli bi kizim oldu simdide 25 yasindayim ikinciye hamileyim oda haziranda hamile kaldim erkek diyo bakalim ikincide tutacakmi :)
  10. dilara
    daha cok bilgiye ihtiyacım var lütfen bilgilendirin
  11. dilara
    hıç denemedim merak ediyorum ilk defa deniyecem
  12. nesrin
    be gecen sene martta dogum yaptım. dünyalar güzeli bir oglum var. haziran ayında hamile kalmıstım ve 24 yaşındaydım ozaman erkek die görmüştüm çin takviminde öylede oldu ama şimdi kız gözüküyor. her sene bu takvim ynileniyormu yoksa benim hesaplarımdamı bir yanlışık var acaba
  13. esra
    slm.çin takvimi doğru diyolar ama kafam karışıyo çin yaşına göre bakılacak diyolar bi de çin yaşımı var normal yaşımıza göre baksak tutmuyomu yani,yok 1 ekle yaşına yok 2 ekle kafam karıştıı:((
  14. merve
    bence yüzde yüz denedim oldu
  15. hayal
    mrb ben haziranda 31 yaşıma giricem ve 21 haftalık hamileyim çin takvimine baktım erkek görünüyor ama doktora gittim kız dedi doktor akrabalarımdan hamile olanlara baktım çintakviminde aynısı çıktı ablamda hamile onada baktım erkek dedim doktora gitti erkek dedi arkadaşımda hamile onada baktım erkek dedim ama onunda kızı olucak arkadaşımla benim tersi çıktı anlayamadığımız bir kaç kişinin doğru çıktı bi benimle arkadaşın tersi çıktı inancım kalmadı
  16. havva
    nisanın 17sinde 32 oldum ve ogun hamile oldugumu ogrendım şimdi takvıme gore sonuç ne çıkmıs oluyor yardımcı olursanız sevinirim
  17. RABİYA
    mrb. admin çok üzüldüm site için inşallah düzelir. Senden bir ricam olacak olacak 06.05.1984 yaşımı ve hangi ayda hamile kalırsam erkek çocuğum olacak cevaplarsan sevinirim.
  18. handan
    bir kızım var 5 yaşında şimdi onun tarihini eşleştirdim tutmadı.çokta güvenli değil. allahtan isteyin………
  19. hatcha
    admin yazdım siteye bir süsde ben ekledim ama cewap alırsam sewinecemm….
  20. duygu
    şu an 7 yasında bır kızım var 1986 doğumluyum 19 yasında aralık ayında hamile kaldım cın takviminde kız ayına denk gelıyo doğru çıkıyor 25 yasında haziran ayında hamıle kaldım erkek çocuğuna denk geliyor onu dusuk yaptım dusen bebek te erkek cocuguydu ama yınede şunuda unutmamak gerek eger çinlililere bakmış olsak kıyamet kopacaktı kopardı
  21. melike
    Ben 15.08.1990
    Doğumlu yum ekimde hamile kaldim cin takvimi
    Ne göre hangi yasa bakmaliyim cevaplarsaniz cok sevinirim
  22. durudeniz
    merak ediyorum tedaviden dolayı zaten ileriki tarihte gebelik planlamak zorundayım bu durumda kız aylarını denk getırebılırım bır kaybım olmayacak nasılsa ama hesaplama nasıl olacak 86 lıyım hangi aylar kız :D
  23. esma
    meraba ben gurcustandan yaziyorum ben kendimde yokladim doxru cikdi,2 hamile akrabam vardi onlarida yokladim doxru, bence deneyin denemekden birshey cikmaz