Gelinlik Modelimi nasıl buldum

20:06 No Comments

Gelinlik Modelimi nasıl buldum
Gelinlik Modelimi Nasıl Buldum?

Apar topar evlenmek öyle herkesin harcı değil bence. Aslında internet teknolojisi olmasa benim de harcım değildi ama neyse. Evlilik planlarımız aslında gelecek yıl içindi ama nişanlımın tayini çıkınca düğünümüzü erkene almak zorunda kaldık. Beni görmeliydiniz hüngür hüngür ağlıyordum. Her şey tamamdı da peki ya gelinliğim ne olacaktı. İşte orada bende sinirler bardak boşalır gibi oluyordu.
Önce hemen bir çarşı pazar yapıldı. Hangi gelinlik firmasına gitsem benim tarzım olmayan gelinlikler ya da kaliteli olmayan kumaşlar ile yapılmış modeller. O gün bile yolda hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum. Tüm Kadıköy’ü dolaştım diyebilirim ve sonunda eve elimiz boş dönmek zorunda kaldık tabi ki.
Daha sonra aklıma geçen yıl evlenen bir arkadaşım geldi. Aslında onun gelinlik modelini bir hayli beğenmiştim. Hatta kafamda biraz farklı tasarım yaparak ileride kullanacağımı bile söylemiştim. Onu hemen aradım ve modelini nereden bulduğumu sordum. Bir internet sitesinden aldığını ve orada tanıştığı moda evlerinden birinde yaptırdığını söyledi. O telefonu nasıl kapattım ve o siteyi nasıl açtım hiç hatırlamıyorum bile.
Açıkçası Kadıköy mü çok farklı bir evrendi yoksa o site mi. Aradığım ve televizyonlarda gördüğüm o farklı ve özel gelinlik modellerinin hepsi karşımda duruyordu benim sinirler birden toplandı ve mutluluk kahkahaları havada uçuşmaya başladı. Hemen kendime iki ayrı model beğendim ve birkaç firma ile iletişime geçerek ne kadar sürede bunun aynısını yapabileceklerini sordum. İstediğim en kısa zaman dilimi cevabını alınca da sevincim ikiye katlandı.
O harika gelinlik modelim inanır mısınız tam bir ay olmadan bitti bile. Üstelik aynısının tıpkısını görmek beni ekstra şaşırttı. Her ayrıntıyı yapmışlar ve asla baştan savma bir işe imza atmamışlardı. Gelinliği aldığımda bile daha düğüne 15 gün vardı gelin duvağımı da iki ayrı model yaptırdım ve birini nikâhımda, birini düğünümde taktım.
Aslında bunları size neden anlattım biliyor musunuz? Gelin demek stres demek ama şunu bilin ki aslında her şey yoluna giriyor. Ben çok umutsuzken bir gelin sitesi ile tanışmam işlerimim hemen hız kazandırdı ve tek eksiğim olan gelinliğimin harika bir şekilde yapılmasına vesile oldu. Umarım bu şans sizlerin de yanında olur.


0 yorum:

Yorum Gönder