Kadıköy Satılık ve kiralıklar

16:38 No Comments

Kadıköy  alışveriş ve ticarete dayanmaktadır. Ticarette özellikle halı dükkanı , döner salonu  ön plana çıkmaktadır. Kadıköy  son zamanlarda turizmde de ön plana çıkmaktadır. Kadıköy halkının evcil hayvanlara düşkün olduğunu göreceksiniz. Çoğu kişi boş zamanlarında hobi yapmayı planlıyor ama ne yapacağına karar veremiyor. Sahilde evcil hayvanınızla dolaşmak size de farklı bir yaşam sunacaktır.  Etrafı sahille çevrili olduğundan sabahları güzel manzara eşliğinde çay ve simit ziyafeti yapmak mümkündür. Hele birde Beşiktaş veya Karaköy vapurunda bu keyfi yapmanız ayrı bir haz verecektir sizlere.Tüm bunları düşünenler ve burada yaşamak isteyenler için  satılık daire  arayanlar mutlaka Kadıköy Satılık Daire sitesini  mutlaka ziyaret etmeleri gerekmektedir. Ulaşımda ise tren,vapur,metrobüs kullanabilirsiniz. Bölgede çok fazla emlakçı olmasına rağmen ev arayanlar İstanbul’da ev arayanlar Kadıköy kiralık daire bakmadan geçmesinler. Kadıköy satılık daireler  rahat, huzurlu, manzaralı temiz birebir bir yerdir.

Detaylı emlak aramak isteyenler vitrinlik.com adresinden ev kiralaya bilir veya satın alabilir.

üsküdar satılık daire ararken bir çay keyfi için kız kulesinin karşında bulduk kendimizi. Çay keyfinden sonra bir emlakçının gösterdiği göztepede satılık daire vardı hemen hastanenin yanı başında ama içi çok eskiydi, daha sonra arkadaşlarla kadıköy yeldeğirmeninde satılık daire aramak için dolaşmaya başladık. Bir süre sonra bizi küçük sokaklar karşıladı okadar küçük bir sokağa girdik ki 3 kişinin yan yana dolaşması neredeyse imkansızdı. En sonunda hoşuma giden güvenlikli ferah deniz manzaralı bahçeli bir ev buldum bana yetecek kadar odası vardı. kadıköy satılık daire 1+1 bulmak zor olduğunu biliyordum ama şanslı günümdeydim ve hiç emlakçıya komisyon ödemedim. satılık daireyi sahibinden bulduk, sahibi yaşlı bir çift olan bay ve bayan Samyel beni kızları gibi sevdiler.




0 yorum:

Yorum Gönder