Yves Rocher Evidence Parfüm Fiyatı ve Yorumlarım

13:17 No Comments

Selam, bu yazımda sizlere nefis bir pudra kokusu olan Yves Rocher 'ın "Evidence" parfümünden bahsetmek istiyorum.Şöyleki öğretmenler günü hasebiyle biricik oğluşumun öğretmenine bu parfümü almaya karar verdim.Gordiondaki Yves Rocher mağazasına girdim ve o kadar mutlu oldumki anlatamam :D

Şimdi sıkı durun doğum günüm dolayısı ile , bu parfümün aynısını bana hediye ettiler evet yanlış duymadınız fiyatı yaklaşık 165 TL 100 ml Edp hediyesi verdiler :) üstüne yine doğum günüm olduğu için duş jeli ve bir çanta hediye ettiler.Oda yetmezmiş gibi % 30 luk indirim uyguladılar ve dahası biriken puanlarımla hediye kabuki fırça verdiler :)))

Kısacası ben çok mutlu oldum, daha önce bir iki kez makyaj temizleme losyonu ve bir fondöten ile kapatıcı almıştım.O kadar çok alışveriş yapmamama rağmen bu jestleri çok hoşuma gitti.Sizde bu tarz kampanyalardan yararlanmak istiyorsanız adınıza bir hesap açtırın.


Gelelim parfüm yorumlarıma, evet parfüm pudra kokulu bir parfüm ,hafif ve şık bir duruşu var, hani annelerimiz eskiden günlere giderken belissima ve viva capio kullanırlardıya onları andıran bir parfüm kokusu var valla ben beğendim zaten beğendiğim için almaya gitmiştim.

Yves Rocher Evidence 10 üzerinden 7 aldı benden ;)


0 yorum:

Yorum Gönder