PAZARTESİ KOMBİNİ

08:40 No Comments

PAZARTESİ KOMBİNİ

16 MART 2015
Gleamfashion-fashion-blog-moda-bloğu-mercedes-benz-fashion-week-fashion-week-pazartesi-kombini-zara-çizgili-etek-ofis-stili-ofis-kombini-ne-giydim-kombin-önerisiHerkese selam, günün anlam ve önemi bugün Mercedes Benz Fashion Week ’in bu gün resmen başlamış olması. Fashion week defilelerini, sokak modasını ve tabi ki dedikodularını buradan vev instagram hesabımdan (instagram için tıklayınız) paylaşacağım. Ancak son günlerinde yerinden paylaşım yapacağım. Gününü Mercedes Benz Fashion Week ‘ de geçirmeyecek olanlar ise çoktan pazartesi mesailerine başladılar.
Gleamfashion-fashion-blog-moda-bloğu-mercedes-benz-fashion-week-fashion-week-pazartesi-kombini-zara-çizgili-etekŞimdiki yazım ise pazartesi iş başı yapanlar için. Özellikle ‘dress code’ bulunan firmada çalışan kadınlar için her akşam ne giysem sorunu asla bitmeyen ve sürekli kendini yineleyerek daha da büyüyen bir durum. Kombin çeşitleri aslında oldukça kısıtlı! Etek – gömlek, pantolon – gömlek ya da bunları kazak ve bluzlar ile eşleştirin. İşte hepsi bu kadar! Kısır döngüden kurtulmak ve sürekli aynı şeyi giyiyor hissini yaşamamak için benim önerim baskı ve modeller ile oynamak. Bu konuda her durumu uyum sağlayan desenler ise kesinlikle geometrik çizgiler! Çizgili üstler, çizgili etekler her daim benim favorim olmuştur.
bembe-çanta-çizgili-zara-etek-ofis-modası-iş-kombinleriZara çizgili etek ise son zamanlarda en sevdiğim. Üzerine giyeceğiniz kazak, gömlek, bluz hatta t-shirt ile ayrı ayrı uyum sağlayabiliyor. Küçük bir tüyo, kalın pamuklu kumaştan olduğu için de soğuk havalarda kullanılmak için bire bir.
moda-blogu-fashion-blogger-style-blogger-gleam-fashion-blog-ankara-turkeyBiraz fazla formal bir kombin olduğunu düşünerek bu kombine Pazartesi kombini adı vermiş bulunuyorum. Herkese mutlu bir pazartesi ve mutlu bir hafta diliyorum. Sevgiler.
ne-giydim-zara-etek-siyah-gömlek-kombini-gleam-fashionNe Giydim: Etek: Zara, Gömlek: Forever New, Çanta: Forever New


0 yorum:

Yorum Gönder